مرکز پزشکی هسته ای نیکان

معرفی مرکز نیکان 


مرکز پزشکی هسته ای نیکان  با بیش از دو دهه فعالیت مستمر در امر خدمت رسانی به بیماران همواره سعی بر این داشته  تا بهترین و دقیق ترین خدمات را نه تنها از لحاظ پزشکی بلکه از لحاظ  رفاهی و بیمه ای نیز به بیماران ارائه دهد . لذا به این منظور قراراردادهای متعددی با بیمه های دولتی و خصوصی به همراه رعایت تعرفه های مصوب وزارت بهداشت برای ایجاد آرامش روانی  ومالی بیماران را

  فراهم نموده  به طوریکه در حال حاضریکی ازخوش نام ترین مراکز پزشکی هسته ای تهران و مورد اعتماد بسیاری از پزشکان و اساتید سرشناس کشور می باشد.. تقدیر نامه های متعدد مراجع ذیربط در طی این مدت دال بر صداقت خدمت این مرکز بوده به طوریکه انجام اسکن های تخصصی کودکان از جمله ویژگی هایی است که سبب سربلندی نام این مرکز شده است.

مسئول فنی مرکز آقای دکتر منصور موحد ، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران می باشند که بیش از 25 سال است که آموزش پزشکی هسته ای را عهده داربوده و شمار زیادی از متخصصین کشور از دانشجویان و دستیاران ایشان می باشند . وی دارای بورد تخصصی پزشکی هسته ای از دانشگاه تهران و طی دوره تکمیلی در دانشگاه کانازاوای ژاپن می باشد.

مسئولیت ریاست بخش پزشکی هسته ای- مدیر گروه پزشکی هسته ای دانشگاه -کارشناس سازمان نظام پزشکی- عضو هیات ممتحنه رشته پزشکی هسته ای- بازرس انجمن علمی پزشکی هسته ای از جمله سمت های وی و انتشار کتب و مقالات از نتایج دوران خدمت دانشگاهی ایشان است.

ساعات کارمرکز از 8 صبح تا 7 بعدازظهر است که صبح ها فقط منحصر به تعیین وقت و جوابدهی به بیماران بوده و فعالیت عملی مرکز در شیفت بعداز ظهر زیر نظر مسئول فنی انجام می شود.کادر فنی این مرکز شامل دو نفر کارشناس و دونفر کاردان رادیولوژی است که همگی از بهترین ها گلچین شده اند ودر زمینه رگ گیری و انجام اسکن کودکان تبحر خاصی دارند.

موقعیت محلی این مرکز با قرارگرفتن در بر خیابان ولیعصر و طبقه همکف سهولت خاصی برای مراجعه افراد و بخصوص بیماران بد حال داشته و با برخورداری از وسعت مناسب و اتاق های متعدد جهت انتظارو استراحت بیماران و همراهان در محیطی آرام بهمراه کارکنان دقیق و وظیفه شناس و خوشرو آرامش مطلوب برای مراجعین را به همراه دارد..امکان استراحت بیماران بستری در اتاقی مجزا در حین انجام اسکن نیز برقرار می باشد.

Copyright © 2024 - www.nikannmc.com All Rights Reserved